這是常春藤生活美語七月號中一篇文章所介紹的歌~~~

@@@想念妳@@@

Picture perfect memories
scattered all around the floor
Reaching for the phone
'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time
記載美好回憶的照片
散落在地板上
伸手去拿電話
因為我再也無法抗拒
我想知道我是否浮現在你的腦海
我對你可是朝思暮想
It's a quarter after one
I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call
but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now
已是凌晨一點十五分
我芳心寂寞難耐 我此刻需要你
說過我不會打電話
但是我情不自禁 我此刻需要你
沒有你 我無所適從
此刻我只需要你
Another shot of whiskey
can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping
in the way you did before
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time
又喝了一杯威士忌
不停地向房門張望
期待你偏偏而至
就像以前那樣
我想知道我是否浮現在你的腦海
我對你可是朝思暮想
It's a quarter after one
I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call
but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now
已是凌晨一點十五分
我有一點微醉 我此刻需要你
說過我不會打電話
但是我情不自禁 我此刻需要你
沒有你 我無所適從
此刻我只需要你

Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
我寧願遍體鱗傷也不願麻木不仁
It's a quarter after one
I'm all alone and I need you now
And I said I wouldn't call
but I'm a little drunk and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now
I just need you now
Oh baby I need you now
已是凌晨一點十五分
我有一點微醉 我此刻需要你
說過我不會打電話
但是我情不自禁 我此刻需要你
沒有你 我無所適從
此刻我只需要你
此刻我只需要你
哦,寶貝 此刻我只需要你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    luopike 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()